Politiek, dat is bah, daar kan je je vingers aan branden
Nog nooit had hij zoveel reacties op een column gehad: ‘De BV Nederland bestaat niet. Stop met managen en ga leiden.’ Wat hem trof in...
Politiek, dat is bah, daar kan je je vingers aan branden
Rutte IV moet nu de ellende van Rutte III oplossen
De BV Nederland bestaat niet: stop met managen en ga het land leiden
Verlos ons van die gokreclames met tweederangsacteurs als Wesley Sneijder
‘Jouw waarheid? Mijn waarheid? Waarom social media desinformatie niet zelf tegenhouden
Heldere communicatie? ‘Complex is een mooi woord om zaken te verdoezelen'
Die schimmige plek tussen leugen en waarheid
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is meer dan marketing
Hoe vaak kun je sorry zeggen? (en hoe doe je het goed?)
Waarom de persconferenties van Rutte mij doen denken aan mijn autoritaire vader
'We hebben zulke goeie ideeën, ook als ze niet kloppen passen we ze gewoon aan. Verfrissend'
Communicatie is niet hetzelfde als manipulatie
Abonnees zijn goud waard: over de zegeningen van een oud businessmodel
Hoe kunnen we fake news en desinformatie tegenhouden?
Beyond Passion...? Waarom we juist mÃnder 'passie' moeten gebruiken in reclames
Overtuigen begint in iemands omgeving, de buren bijvoorbeeld. Zij een grotere televisie, wij ook.
Nét op tijd: hoe de publieke opinie het beleid van Tata Steel verandert
Prinsjesdag, Troonrede, Miljoenennota: maar de ondernemers dan?
Klanten verleiden, misleiden... en wat als echt niet van vals te onderscheiden is?
‘Make it ‘till you fake it’: het bizarre startup sprookje van Elizabeth Holmes
'Tuurlijk wel': Waarom je als ondernemer communicatie-professionals nodig hebt
Over klantenservice: 'Mag ik een mens en geen chatbot?'
Zelfpluk: hoe een probleem een oplossing werd
Koop hier je pizza!
'Wat is in deze tijd nog normaal, en wat is nog gewoon?'
‘Voor zover ik me kan herinneren, mag u bitterballen bestellen, voor zes uur....'
De politiek blijft hangen in de achteruitkijkspiegel
'Ondanks een overheidsleger van propagandisten gaat het niet goed met de communicatie met het volk'
Zeg wat je doet, en doe wat je zegt
Tupperware vertrekt, ons 'Tupperhart' huilt
Ondernemers leveren, maar welke politici doen dat ook?
We gaan failliet... met 21 miljard op de bank
Een wandeling door een verlaten kantorenpark
Kracht van herhaling: wat reclamemakers allang weten, en Trump ook
'Het wachten is op een parlementaire onderzoekscommissie coronasteunpakketten'
Media-expert Tonie Broekhuijsen over de mondkapjesplicht: 'Ik doe wat ik doe!'
Mediaspecialist Tonie Broekhuijsen kraakt 'nepwetgeving tegen neprecensies'
Black Friday: gezondheid versus economie
Zo gekmakend kan communicatie zijn, ook over corona
'Duimpjes en sterretjes nietszeggende digitale wegwerpgebaren geworden'
Hoe een bekende marketingprofessor van discussie over effectief adverteren haar businessmodel maakte
Edward Bernays: de godfather van de PR
Hoe effectief propaganda voor winkeliers kan zijn
Propaganda-expert: zo overtuig je van de ernst van een virus
Propaganda (7): America First! Het échte voorbeeld van @realDonaldTrump
Propaganda (6):wat is een PR-adviseur eigenlijk?
Propaganda (5): Zo maak je een jubileum veel groter dan het is
Propaganda (4): de campagne waar Bernays spijt van kreeg
Propaganda (3): Zo veranderde Bernays het Amerikaanse ontbijt
Propaganda in de openbare ruimte. Yoetregkt: de stad als merk in ‘the battle of the cities’